Matrassen reviews

In de zoektocht naar een geschikt matras vindt u veel informatie over de werking van een matras. Maar wat vinden klanten van het bedrijf en het product? Hiervoor gaan mensen vaak op zoek naar reviews. Reviews vind je op vele plekken; fora, beoordelingsplatformen, instellingen en nog veel meer. Maar waar vind je nu een betrouwbare review?

Betrouwbare reviews, wat zijn dat?

Betrouwbare reviews moeten onafhankelijk en objectief gegeven worden. Dit houdt in dat er geen belangen van een bedrijf mee mogen spelen. Hierdoor zou een review positiever kunnen uitvallen dan dat eigenlijk het geval is. Daarom zeggen wij: kijk naar onafhankelijke reviews. Hiervoor heb je verschillende manieren. Er zijn beoordelingsplatformen waarop klanten die een bestelling hebben gedaan een review kunnen plaatsen zonder dat een bedrijf deze kan aanpassen of verwijderen. Hierdoor ziet u als buitenstaander een objectief beeld. Voorbeelden van onafhankelijke beoordelingsplatformen zijn Trustpilot, Kiyoh en eKomi. Hier kunnen klanten een review plaatsen die niet aan te passen is door het bedrijf. Bij Trustpilot kan een bedrijf wel commentaar geven op een beoordeling. Dit zorgt voor transparantie en biedt het bedrijf de gelegenheid om zijn verhaal te doen of om tot een oplossing te komen.

trustpilot

Eigen beoordeling

Reviews van anderen zijn vaak persoonlijke ervaringen die voor iedereen anders zijn. Hierdoor kan het voorkomen dat een ander u een vertekend beeld geeft van een product. Het beste is daarom zelf ondervinden of een matras u bevalt of niet. Omdat de aanschaf van een matras een kostbare aankoop is waar u de komende 10 jaar op slapen, biedt TotalFit de mogelijkheid om gratis 14 dagen proef te slapen zodat u zelf ondervindt of het matras bij u past of niet.

Uitstekend matras.

De aanschaf van een traagschuim matras met SG 45 was voor mij een uitstekende keuze. De matras geeft veel weerstand en geeft toe op de juiste plaatsen. Richt zich daar naar het lichaam. Het is fijn slapen. De levering was eenvoudig en probleemloos. De garantievoorwaarden zijn duidelijk en goed.

Naar het TotalFit Matras

Mail deze site naar mijzelf
E-mailadres